بی سیم چی...

خرید بک لینک
سلام مـن حسـین دهقـانی مـتولد 1377از بیـرجند هستـم امیدوار از مطالبیکـه در اختیارتون میگذارم استفـاده کافی رو ببرید در پایان هم اگه دوستداشتید نظر بذارید ، خوشحال میشم**************************************... بسم رب الشهدا و الصدیقین ...قسم به خون خدا ،قسم به لوح و قلم ،قسم به وجـود نازنین آخرین نشانه یحق بـر روی زمین بقیه الله اعظم(عج)،قـسم به خـون پــاک شـهدای اسلام ،قسم به خاک پای رزمندگان سرزمینم،قـسم به خــون پــاک شــهدای هشت ســال دفـاع مقـدس ،سرباز راه عشقم و تــازنده ام رزمنده ام،تا آخـریـن نفس دراین راه ایستاده ام،ومنتظرطلوع صبحصادقـش خـواهم مــاندهمـانـطــور کهباری تعالی وعده حقش را بارها وبارها بـه بــندگـان صــالحـش داده،باشد که رســتگار شـونـد ،فـان حـزب الله هــم الغـالـبون ... بی سیم چی......

ما را در سایت بی سیم چی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 7:58

صفحه بندی